ericos.blogg.se

You better watch the blog instead!

|| Skärpning ||

Kategori: Allmänt

Hej,

Vad skall jag ta mig till? Måste verkligen få igång träningen på ALLVAR!

Vad skall jag göra? :/
Visst idag och gårdagens träningen försvann... Kanske inte så bra
Men jag tog en simtur vilket kanske gjorde gott...
Och ( helt från ingenstans ) jag är jättearg och sur på mig själv för att ALL min Kondition är borta!!! Så arg, vad har jag gjort!?
Så fort jag springer så går värsta luftkonditionen igång i mina lungor och sprutar ut koldioxid...
Om jag springer 1 km så har jag sprungit ett maraton på 10 km ( känns det som... )
Eftersom jag inte klarar av intervaller så kan jag ju inte träna på ett effektivt sätt ...
Imorgon blir det upp och springa oavsett väder, och till mitt försvar så har det varit dåligt väder på morgonen de senaste dagarna...
Och förhoppningsvis så hinner jag med ett snabbt simpass!

Till sist vill jag bara säga en sak till er som orkat läsa detta...
Tack för att ni står ut med mitt
~ Icke-så-bra-träningsliv ~

Ha det gött,
Erik

Kommentarer


Kommentera inlägget här: