ericos.blogg.se

You better watch the blog instead!

Ledigt

Kategori: Allmänt

Hej idag är det dagen efter 1 maj och ännu en ledig dag för mig. Denna veckan har gått fort! I måndags var det temadag i skolan, men pga sjukdom så kunde jag inte vara med. På tisdag var det vanlig skoldag med prov och läxförhör etc, men på onsdag var det idrottsdag! Något som jag gärna skulle varit med på, men min hosta vill inte försvinna vilket gjorde att jag fick stå över denna dag... Däremot fick jag hjälpa till med att kratta sand i länghoppsgropen...

I onsdags var jag även på årets Cortège som Chalmers hade anordnat, jättekul! Alla är så kreativa, vilket är jätteroligt att se. Igår gjorde jag inte så mycket tog det mest lugnt, kollade bl a på en serie som heter "Arrow" som är grym!

 
 
Ha det bra,
Erik 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: