ericos.blogg.se

You better watch the blog instead!

Påsklov (?)

Kategori: Allmänt

Hej,
 
Det var ett tag sedan sist jag skrev något, men det här med blogg osv är inte min grej... Gör ändå ett försök till! 
 
De senaste månaderna har jag pluggat intensivt för nationella, men även för andra ämnen. Vi har en så kallad "Högstadiebok" som skall vara klar någon gång i Maj, vilket jag inte kommer hinna! Man skall ha minst 5 kapitel och minst 15 sidor ungefär. 
Och så är det äntligen påsklov, eller? Mitt så kallade påsklov har blivit mer som "EnVeckaFörAttKommaIkappMedSkolarbete" än ledighet. Inget som känns helst bra, men vad ska man göra... För lite avkoppling så kom min kusin idag och hälsade på. Vi gjorde inte så mycket, förutom att vara ute och skojade runt lite. Han är inte så gammal, så det är lite svårt att hitta på saker, men begränsningar låter oss ju vara kreativa...
 
Nu sitter jag och funderar över vad jag ska göra, antagligen matte, därefter högstadieboken, med andra ord tillbaka till verkligheten. Längtar så fruktansvärt mycket till sommarn! Vill bara ha LOV, riktigt LOV! Då jag kan släppa alla bekymmer och läxor o arbeten! Men tills dess måste jag arbeta så att jag kan vara nöjd med min sista termin i 9:an och på skolan. 
 
Ha det bra! Ses snart, om några månader!
// Erik 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: