ericos.blogg.se

You better watch the blog instead!

Paniken slår till...

Kategori: Allmänt

 
Hej idag har jag bara pluggat... eller ja, jag har försökt iallafall. 
 
Dagen började med att jag sprang ett pass ute, vilket fick mig att inse att jag har dålig kondition och att springa i slingan på onsdag kommer vara plågsamt... 
 
Sedan satte jag mig med svenskan, som jag skrev typ 5 rader på och så började jag istället läsa SO eftersom vi har prov på tisdag. 
 
Det tog typ 3h för mig att läsa 20 sidor typ... Rekord i "långsammast på att läsa"... Ne, men jag tappade fokus och satt och lyssna på musik och gjorde annat medan jag försökte läsa. 
 
Senare tog jag tag i svenskan och skrev 1 sida... 
 
Men nu skall läsa SO igen (Y) 
 
Har sådan panik inför SO-provet... Vad skall man göra?
 
 
Bild på en sol (  bilden är tagen av mig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: