ericos.blogg.se

You better watch the blog instead!

What a relief...

Kategori: Allmänt

Jag hade turen att ha kvar lite av min kondition idag ( God bless you )

Så jag lyckades trots den svåra andningen ta mig i mål! Jag vet inte vad det är med min andning men den är konstant hög...

Även glad över att jag sprang på ca 15 min vilket är PB ... Tror jag :)

-----------------------------------------------------
Nu är jag hemma och har just ätit bananpankakor vilket var supergott !!!

Recept : ( 1 person ca 5 pannkakor beroende storlek )

2 ägg
1 banan

Mixa 2 ägg och 1 banan med stavmixer eller annat snarlikt .
Efter det tog jag deciliter måttet och tog 1dl av smeten och stekte i taget i pannan på svagvärme.

OBS! Ha tålamod och peta inte för mycket på pannkakorna, de går lätt sönder...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    tack för tipset!

    2013-05-30 | 17:30:25

Kommentera inlägget här: